خرید وفروش عمده سنگ ساختمانی چگونه است؟

خرید وفروش عمده سنگ ساختمانی چگونه است؟

خرید وفروش عمده سنگ ساختمانی چگونه است؟

  • تاریخ

شاید برای شما این سوال پیش آمده که خرید هر محصولی به صوت عمده در بازار از تخفیف خوبی برخوردار است و با خرید عمده سنگ ساختمانی می‌توان از تخفیف استفاده کرد؟ جهت پاسخ به این سوال ما قصد داریم در این بخش به بررسی مسئله بپردازیم،پس تا انتها با ما همراه باشید.

فروش عمده سنگ ساختمانی چیست؟

اکثر تولید کنندگان زمانی فروش عمده سنگ ساختمانی در متراژهای بالا 2 تا 3 هزار متر داشته باشند،می توانند مقدار دخفیفی در نظر بگیرند و این تفکر که هر آنچه متراژ سفارش بالاتر باشد تخفیف بیشتر است،کاملا اشتباه است. شما برای مثا،نیاز به 60 متر سنگ تراورتن سفید عباس آباد دارید حال به یک کارخانه کراجعه و از خوش اقبالی شما آن کارخانه مقداری از قبل داشته که تنها 60 متر بوده و با تخفیف خوبی به شما می‌فروشد، حال اگر شما مرحله بعد اقدام به خرید متراژ 600 متر کنید آیا با همان قیمت قبل قابل خریداری است؟خیر،زیرا آن کارخانه باید هزینه بیشتری جهت تهیه کوپ مرغوب برای تامین این متراژ بپردازد..

سنگ‌های ساختمانی در ایران از تنوع بالایی از قبیل مرمریت،تراورتن،گرانیت،مرمر و ... برخوردار بوده و بنابر تجربه ای که ما در این بازار به دست آوردیم،متوجه شدیم در بین سنگ‌های ساختمانی نام برده،می توان رابطه مستقیم تخفیف با متراژ بالا را برای گرانیت برقرار کرد.

مراکز فروش عمده سنگ ساختمانی در اصفهان

استان اصفهان به عنوان قطب تولید سنگ ساختمانی در ایران به شمار می‌آید و اگر شما قصد دارید متراژ عمده سنگ ساختمانی خود را در اصفهان تهیه کنید،می توانید مراکز فروش و کارخانه‌های سنگبری واقع در شهرک‌های صنعتی رضوانشهر ،محمودآباد،دولت آباد و نجف آباد مراجعه کنید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

یکی از سوالات پر تکراری  که توسط کاربران برای ما ارسال می‌شود، مربوط به چگونگی خرید سنگ ساختمانی به صورت عمده از سنگفروشی‌ها و انبارهای سنگ است؟ این که می‌گوییم برای خرید سنگ ساختمانی به صورت مستقیم به کارخانه مراجعه کنید تنها در جهت حذف واسطه است و اگر شما به متراژ کمی نیاز دارید و مکان زندگی شما نیز از کارخانه بسیار دور است حال به صرفه است که از همان انبار اقدام به خرید کنید ولی اگر به متراژ بالا نیاز دارید و قصد شما خرید عمده است،همچنان به شما پیشنهاد می‌کنیم تا خرید خود را از کارخانه انجام دهید.

سنگبری نپال واقع در شهرک صنعتی رضوانشهر اصفهان به تولید و فرآوری انواع سنگ تراورتن سفید و کرم می‌پردازد و شما می‌توانید خرید عمده خود را از سنگ ساختمانی،در این واحد انجام دهید.

اشتراک گذاری این مطلب:

فرم ارسال نظر

دسته بندی اخبار و مقالات