مزایا و معایب سنگ تراورتن عباس آباد

مزایا و معایب سنگ تراورتن عباس آباد

مزایا و معایب سنگ تراورتن عباس آباد

  • تاریخ

سنگ تراورتن عباس آباد یکی از انواع سنگ‌های تراورتن می‌باشد که در ایران مورد فرآوری و تولید قرار می‌گیرد . سنگ تراورتن عباس آباد از قدرت چسبندگی به نسبت بالایی برخوردار بوده و یکی از مزایای عمده آن نیز می‌توان به کاربرد در نما و ارتفاع بالا اشاره کرد . علت محبوبیت و معروفیت این سنگ را می‌توان علاوه بر خصوصیات بالا در بازه سنگ روشن و سفید آن اشاره کرد که موجب می‌شود به نمای ساختمان زیبایی خاصی را بخشد .

مزیت‌های تراورتن عباس آباد 

از دیگر مزایا و معایب سنگ تراورتن عباس آباد می‌توان به دامنه متنوع قیمت آن اشاره کرد . سنگ تراورتن عباس آباد را می‌توان در بخش‌های داخل ساختمان نیز مورد استفاده قرار داد و همچنین از دیگر خصوصیت‌های آن به استفاده در راه پله ساختمان نیز می‌توان اشاره کرد .از دیگر مزایای آن می‌توان به داشتن وزن سبک آن اشاره داشت که موجب شده تا در حمل و نقل از سرعت بالاتر برخوردار گردیده و همچنین در نصب آن نیز سنگ کار انرژی کمتری مصرف می‌کند . سنگبری نپال در شهرک صنعتی رضوانشهر اصفهان به صورت تخصصی به تولید و فرآوری انواع سنگ تراورتن عباس آباد می‌پردازد .

معایب سنگ عباس آباد چیست؟

اگر بخواهیم به صورت تیتر وار به معایب این برند اشاره ای داشته باشیم می‌توان از از هزینه و قیمت بالای تهیه آن، سورت بندی بالا از نظر رنگ و طرح، عدم قابلیت تهیه سورت آن در متراژ بالا و موارد مشابه این چنینی اشاره داشت. البته تمامی اینها موجب نشده تا از محبوبیت این برند کاسته شود بلکه روز به روز تقاضا جهت تهیه آن افزایشی است زیرا جز بهترین سنگ تراورتن سفید از نظر استحکام،دوام و ماندگاری است.

اشتراک گذاری این مطلب:

فرم ارسال نظر

دسته بندی اخبار و مقالات