قیمت سنگ نمای رومی

قیمت سنگ نمای رومی

قیمت سنگ نمای رومی

  • تاریخ

در این بخش قصد داریم در به بررسی قیمت سنگ نمای رومی بپردازیم اما قبل از شروع بحث به معرفی خود سنگ نمای رومی پرداخته و تنوع رنگ و تنوع جنسیت ان را بررسی خواهیم کرد. امروز طراحی‌های نمای بیرون ساختمان نسبت به سالیان گذشته از اهمیت بالاتری در بین پیمانکاران و خریداران ساختمان برخوردار گردیده و همین مورد موجب گردیده تا طراحان و معماران به ابداع نماهای جدید بپردازند. در این میان یکی از انواع نماهایی که به نسبت از تقاضای بالایی در این سالها برخوردار می‌باشد نمای رومی است. ساختمان‌های طراحی شده با این نوع نما به دلیل استفاده از مصالح ساختمانی ویژه و اجراهای پیچیده، موجب شده تا در بین سایر نماهای اجرایی منحصر به فرد بوده و جذابیت خاص خود را داشته باشند.

اجرای نمای رومی با مصالح ساختمانی متعددی صورت می‌گیرد که در این بین می‌توان به سنگ‌های ساختمانی اشاره کرد و اجرا با سنگ‌های ساختمانی نسبت به سیمان از هزینه بالاتری برخوردار می‌باشند اما به موزات آن نمای اجرا شده بسیار جذاب‌تر خواهد گردید. یکی سنگ‌های ساختمانی مورد استفاده در این بخش ، سنگ تراورتن می‌باشد که از سورت بی موج آن برای این بخش استفاده می‌گردد و از آن با نام سنگ تراورتن نمای رومی نیز نام برده می‌شود.

سنگ‌های تراورتن از تنوع بالایی برخوردار بوده و از نظر رنگ نیز بیشتر از تراورتن‌های با زمینه رنگ کرم و کرم روشن و کرم بژ استفاده می‌گردد. در بین انواع تراورتن‌های مورد فرآوری در بازار می‌توان به برندهایی چون تراورتن عباس آباد ، حاجی آباد، لوشان و طرق اشاره کرد که در بخش محصولات سایت می‌توانید تمامی نمونه‌های قابل ارائه در این واحد تولیدی را تماشا کنید.

 با روی کار امدن ین سبک از معماری در طراحینمای بیرون موجب شد تا نمای شهر از یکدست بودن و یکنواختی خارج گردد که البته این طراحی با توجه به مزایایی که دارا می‌باشد به تناسب معایبی هم با خود به همراه خواهد داشت که دراین بین می‌توان به عدم یکنواختی ظاهر شهر اشاره کرد.

سنگبیری نپال واقع در شهرک صنعتی رضوانشهر اصفهان به تولید و فرآوری انواع سنگ تراورتن کرم می‌پردازد و این مجموعه آمادگی دارد خدمات خود را در زمینه فروش انواع سنگ نمای رومی به کلیه خریداران در شهرهای اصفهان ، تهران و سایر شهرهای ایران ارائه دهد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید و در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانید پرسش خود را در بخش ارسال نظر برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما در بخش مربوطه به سوالات شما پاسخ دهند.

 

اشتراک گذاری این مطلب:

فرم ارسال نظر

دسته بندی اخبار و مقالات