سنگ کف پارکینگ

سنگ کف پارکینگ

سنگ کف پارکینگ

  • تاریخ

همواره یکی ازچالش‌های پیش روی خریداران سنگ ساختمانی ، انتخاب سنگ کف پارکینگ بوده و باید به این نکته توجه داشته باشید که همواره یک نفر اولین جایی از ساختمان که وارد خواهد شد، پارکینگ آن ساختمان می‌باشد و همچنین این بخش از تردد بالاتری از نظر وسایل نقلیه و همچنین ساکنان ساختمان برخوردار است که نیازمند داشتن انتخاب آگاهانه در هنگام خرید سنگ مورد نظر می‌باشد. در انتخاب سنگ کف پارکینگ باید به نکاتی توجه داشته باشید که عبارت اند از : این بخش از ساختمان به نسبت از درصد رطوبت و همچنین شستشو بالاتری برخوردارمی باشد ، این بخش همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم در معرض تردد خودروها قرر می‌گیرد و داشتن مقاومت همواره به عنوان شرط اصلی است ، ایجاد شیب در این بخش از ساختمان بسیار مهم می‌باشد و حال خود دلیلی است تا در انتخاب سایزهای مورد انتخاب برای این بخش نهایت دقت را انجام دهید و برای نمونه نمی‌توان برای قسمت برای مثال از ابعاد اسلب استفاده کرد و به نوعی هر آنچه از ابعاد کوچکتری استفاده شود می‌توان در اجرا نیز به شیب بندی بهتر آن پرداخت.

بهترین سنگ کاربردی در کف پارکینگ

از نظر طراحی و انتخاب رنگ نیز می‌توان به این بخش از ساختمان توجه داشته باشید و همواره سعی بر این بوده تا به انتخاب سنگ هایی پرداخته که به نوعی با بدنه پارکینگ همسانی نیز داشته باشد. در بعضی از مواقع نیز با توجه به تاریکی پارکینگ همواره سعی می‌شود از رنگ‌های با زمینه روشن استفاده شود که در بخش‌های بعدی سعی خواهیم کرد تا به معرفی انواع سنگ‌های موجود بپردازیم. سنگ‌های ساختمانی از تنوع جنسیتی چون مرمریت ، چینی ،تراورتن ، گرانیت ، مرمر، لایمستون و تراونیکس برخوردار بوده که در این بین ان‌ها سنگ‌های مرمریت و گرانیت قابلیت کاربری در این بخش از ساختمان را دارا می‌باشند.

لیست قیمت انواع سنگ مورد استفاده در کف پارکینگ

قیمت سنگ کف پارکینگ به پارامترهای متنوعی بستگی دارد که در این بین می‌توان به نوع ، رنگ ، ابعاد و ضخامت ان اشاره کرد که هر کدام به صورت مستقیم بر روی قیمت تاثیر گذار می‌باشند . شما می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با ما در تماس باشید. سنگبری نپال در شهرک صنعتی رضوانشهر اصفهان واقع گردیده و امادگی دارد تا خدمات خود را به کلیه خریداران در شهرهای تهران وسایر شهرهای ایران ارائه دهد.

اشتراک گذاری این مطلب:

سهیلا پناهی

برای کف پارکینگ ساختمان خود قصد داریم از مرمریت آباده استفاده کنم ولی یکی از دوستان بنده از این کار بنده را منصرف کرد. گفت تحقیق داشته و به این نتیجه رسیده که آباده به عنوان سنگ کف پارکینگ مناسب نیست.لطفا در این مورد بنده را راهنمایی کنید.

Admin

همانطور که در محتوا این بخش نیز اشاره کردیم بهترین سنگ برای کف پارکینگ سنگی است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و سایش برخوردار باشد و همچنین به نسبت از جذب آب پاینی نیز برخوردار باشد.ما نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم که از استفاده آباده در کف ساختمان خودداری کنید و بهتر است از سنگ‌های مرمریت هرسین و چهرک و همچنین سنگ گرانیت استفاده کنید.

فرم ارسال نظر

دسته بندی اخبار و مقالات