قیمت سنگ کف مرمریت

قیمت سنگ کف مرمریت

قیمت سنگ کف مرمریت

  • تاریخ

سنگ مرمریت با توجه به خصوصیات ذاتی که با خود به همراه دارد اصولا در بخش داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد . حال باتوجه به این که از سنگ‌های مرمریت از استقامت نسبتا خوبی برخوردار بوده و همچنین تنوع رنگ همواره به عنوان یکی از شاخه‌های اصلی این نوع سنگ می‌باشد ، حال موجب شده تا به عنوان گزینه اصلی جهت استفاده در کف ساختمان مطرح می‌باشد و قیمت سنگ کف مرمریت همواره به عنوان یک چالش برای خریداران سنگ ساختمانی مطرح بوده که در این بین می‌توان پارامترهای متنوعی را بر روی قیمت آن تاثیرگذار دانست . از جمله پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت سنگ کف مرمریت می‌توان به نوع مرمریت ، رنگ ، ابعاد ، ضخامت ، سورت بندی و... اشاره کرد که این موارد به عنوان تاثیرگذارترین پارامترها به شمار می‌آیند . 

همانطور که در بخش‌های قبلی نیز اشاره کردیم سنگ‌های مرمریت در ابعاد متنوعی مورد فرآوری و تولید قرار می‌گیرند و در این بین می‌توان به سایزهای اسلب ، 50*50،60*60،80*80 و همچنین 40*40 و کمتر از آن اشاره کرد. بسته به هر بخش از ساختمان از ابعاد مختص به آن بخش نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال فرض کنید شما برای سالن پذیرایی خود نیاز به سنگ مرمریت برای کف ساختمان دارید ، عمدتا بهتر است از ابعاد بزرگتر در این بخش استفاده گردد و بیشتر از سایز‌های 50*50 به بالا استفاده می‌شود. 

قیمت سنگ کف مرمریت


این گروه به صورت عمده به فعالیت در زمینه تولید انواع سنگ مرمریت می‌پردازد و آمادگی ارائه خدمات خود به کلیه خریداران سنگ کف مرمریت داشته و شما می‌توانید جهت دریافت قیمت سنگ کف مرمریت در شهرهای تهران ، اصفهان و سایر شهرهای ایران با ما در تماس باشید. کف ساختمان همواره به عنوان مهمترین بخش به شمار می‌آید و دقت در انتخاب و خرید آن از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر زیبایی ساختمان به شمار می‌آید . 
 

اشتراک گذاری این مطلب:

فرم ارسال نظر

دسته بندی اخبار و مقالات