قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن

قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن

قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن

  • تاریخ

از دیرباز سنگ‌های ساختمانی به عنوان یک جز جدایی ناپذیر از ساختمان به شمار می‌آمده و چه در گذشته و چه در حال از انواع سنگ ساختمانی از جهت پوشش نمای داخلی و بیرون ساختمان مورد استفاده قرار می‌گرفته است . یکی از سنگ هایی که در این سال‌ها از محبوبیت بالایی در بین طراحان و معماران برخوردار گردیده می‌توان به سنگ تراورتن اشاره کرد . با سئوالاتی که از طرف بسیاری از کاربران برای ما مطرح می‌گردد این سئوال است که قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن چه مقدار است و باید در پاسخ به این قبیل از سئوالات مطرح کرد . 
سنگ‌های تراورتن از تنوع رنگ و معادن بالایی در ایران برخوردار می‌باشند و علاوه بر پارامترهای رنگ و نوع معادن می‌توان پارامترهایی چون ابعاد و کیفیت فرآوری را نیز به عنوان تاثیرگذاترین عوامل بر روی قیمت گذاری انواع سنگ تراورتن به شمار آورد . تنوع رنگ تراورتن می‌توان به رنگ‌های سفید ، کرم و شکلاتی اشاره کرد . سنگبری نپال در شهرک صنعتی رضوانشهر اصفهان به تولید و فرآوری انواع سنگ‌های تراورتن از جمله سنگ تراورتن عباس آباد می‌پردازد و برای نمونه این تراورتن به دلیل داشتن بازه رنگ سفید و همچنین خصوصیات چون استقامت و دوام از سایر سنگ‌های تراورتن از بازه قیمتی بالاتری برخوردار می‌باشد . 

قیمت هر متر سنگ تراورتن


پس می‌توان قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن را به پارامترهایی چون ابعاد ، ضخامت ، رنگ ، نوع معادن و با توجه به تنوع فرآوری انواع سنگ تراورتن ، کیفیت فرآوری را نیز بر روی قیمت تاثیرگذار دانست . در میان تمامی عوامل نام برده نوع معادن ورنگ سنگ مورد نظر از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت می‌باشند. از نظر ابعاد در ایران به صورت استاندارد تراورتن به صورت 40 طولی مورد فرآوری قرار می‌گیرد و عمدتا تفاوتی بر قیمت نمی‌تواند اعمال کند اما از نظر رنگ برای نمونه در بازه سنگ‌های کرم مشاهده می‌شود که هر آنچه زمینه رنگ به سمت رنگ‌های کرم روشن‌تر رود به نسبت نیز قیمت آن افزایش خواهد یافت و از نظر برند معادن نیز تفاوت‌های چشمگیری وجود دارد هرآنچه در این سال‌ها اختلاف قیمتی به کمترین حد خود در معادن رسیده ولی هنوز این تفاوت قابل مشاهده است.

یکی از سوالات پرتکراری که از ما پرسیده می‌شود در هنگام خرید تراورتن، مرتبط به ضخامت سنگ می‌باشد و اکثریت تفاوت قیمتی آن را متوجه نمی‌شوند. باید به این نکته اشاره کرد که به صورت استاندارد در ایران سنگهای تراورتن در ضخامت 1.5 الی 1.8 سانتی متر فرآوری می‌شوند و اگر به فرض شما نیاز به ضخامت 3 سانتی متر داشته باشید به نسبت بر قیمت آن نیز تاثیر گذار است. این تصور در بسیاری از خریدارن وجود دارد که تنها ابعاد مربوط به طول و عرض سنگ است ولی ضخامت نیز به صورت مستقیم بر قیمت تاثیر گذار می‌باشد.
به صورت خلاصه به بررسی علت محبوبیت انواع سنگ تراورتن می‌پردازیم که می‌توان یکی از دلایل را به وجود حفره هایی دانست که بر روی سطح سنگ موجود بوده و این حفره‌ها ملات را به خوبی به خود جذب کرده و موجب شده تا در ارتفاع‌های بالا از این سنگ به عنوان گزینه اصلی یاد گردد . شما نیز می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت انواع سنگ تراورتن در شهرهای اصفهان ، تهران ، شیراز ، اهواز و سایر شهرهای ایران باما در تماس باشید .

پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت هر متر سنگ تراورتن

یک سری فاکتور و پارامتر وجود دارد که صورت مستقیم بر قیمت هر مترمربع سنگ‌های تراورتن تاثیرگذار است و در این بین می‌توان به صورت تیتر وار به گزینه‌های زیر اشاره کرد که عبارت اند از:

  • ابعاد 
  • ضخامت
  • رنگ
  • سورت بندی
  • کیفیت فرآوری
  • برند معدن

اشتراک گذاری این مطلب:

علی

با سلام و خسته نباشید قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن کرم چه مقدار می‌باشد و آیا شما به غیر از رنگ کرم ، رنگ‌های دیگری نیز دارید؟ با تشکر

مدیر سایت

با سلام قیمت هر متر تراورتن کرم به سورت بندی ان بستگی دارد که از بازه قیمت 50 هزار تومان وجود دارد تا به بالا که از شما دعوت می‌کنیم از سالن نمایش سنگ‌های تراورتن ما دیدن نمائید تا با سایر انواع سنگ‌های تراورتن ما که دارای بازه رنگ سفید ،شکلاتی و سیلور و قرمز می‌باشد دیدن کرده باشید.

سهیل

با سلام در حال جستجو در مورد سنگ تراورتن بری نمای ساختمان می‌باشم و از طریق جستجو در گوگل وارد وب سایت شما شدم. در محصولات شما متوجه نمونه سنگی به نام عباس آباد شدم که از بازه رنگ سفید برخوردار است. می‌خواستم در مورد قیمت تراورتن سفید به مترمربع به بنده قیمت دهید. ممنون

مدیر سایت

با تشکر از شما بابت بازدید از وب سایت ما در پاسخ باید اعلام کرد که تراورتن عباس آباد به عنوان یکی از سنگ‌های تراورتن با زمینه رنگ سفید در ایران به شمار می‌آید. قیمت تراورتن سفید به پارامترهای متعددی بستگی دارد . برای نمونه متراژ مورد نیاز شما نیز بر روی قیمت ان تاثیر گذار است . برای دریافت لیست قیمت با ما در تماس باشید.

حسن رحیمی

سلام برای نمای ساختمان خودم قصد دارم از زمینه رنگ روشن و سفید استفاده کنم و به پیشنهاد مهندس طراحم قصد دارم از سنگ ساختمانی برای نماکاری استفاده کنم. با قیمتی که برای هر متر مربع تراورتن سفید در بازار گرفتم ، متاسفانه قیمت آن‌ها بسیار بالا بود و بودجه مالی بنده نیز جهت خرید کافی نیست. نمایی را در یکی از ساختمان‌های منطقه خودمان مشاهده کردم که از سنگ ساختمانی با نام لایمستون استفاده کرده بود و از نظر قیمتی 1/3 قیمت سنگی را داشت که بنده انتخاب کرده بودم. به نظر شما آیا از نظ کیفیت این دو با هم برابری دارند؟

Admin

اگر شما از زمینه رنگ سفید برای نمای ساختمان خود استفاده کرده اید و قصد دارید نیز از سنگ ساختمانی استفاده کنید،قطعا برای تهیه سنگی با کیفیت نیاز به بودجه نسبتا بالایی است.سنگ‌های لایمستون از جذب آب بالایی برخوردار بوده و به مرور زمان کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهند.ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از مجموعه ما دیدن نمایید و بعضی از سورت‌های تراورتن عباس آباد سفید با قیمت مناسبتر نیز وجود دارد.در صورت نیاز می‌توانید بازدیدی داشته باشید.

محمد حیدری

برای بخشی از نمای ساختمان خود به صورت ترکیبی با آجر قصد دارم از سنگ با زمینه تیره استفاده کنم و به پیشنهاد یکی از دوستان سنگ تراورتن را می‌خواهم تهیه کنم. لطفا لیستی از قیمت متر تراورتن سیلور و دودی برای بنده ارسال کنید.

Admin

سنگ‌های تراورتن سیلور و دوری یکی است و دارای حدودا 4 سورت است.لطفا شماره تلفن خود را برای ما ارسال کنید تا بدین وسیله لیست قیمت به همراه کاتالوگ محصولات برای شما ارسال گردد.

فرم ارسال نظر

دسته بندی اخبار و مقالات