بهترین سنگ تراورتن نما

بهترین سنگ تراورتن نما

بهترین سنگ تراورتن نما

  • تاریخ

سنگ های تراورتن از جنسیت آهکی برخوردار بوده و بر روی سطح آن ها نیز تخلخل های زیادی وجود دارد که در این حوزه ها موجب شده تا این سنگ از عایق حرارتی و صدای خوبی برای ساختمان مطرح گردد . بهترین سنگ تراورتن نما به پارامترها و سئوالات بی شماری بستگی دارد که هرکدام از این سئوالات پاسخ های زیادی براساس شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی وابسته است .

آیا رنگ نما بر روی انتخاب بهترین سنگ تراورتن نما تاثیرگذار است ؟

در جواب باید باید اطلاع داد که یکی از مهمترین پارامترهای تاثیرگذار در انتخاب سنگ تراورتن انتخاب رنگ نما است که موجب خواهد شد شما قبل از خرید اقدام به انتخاب رنگ سنگ تراورتن خود پردازید و در آن بازه رنگ اقدام به جستجو انواع سنگ های تراورتن کنید . برای نمونه زمانی که شما اقدام به انتخاب رنگ سفید برای نما خود می کنید باید به انواع سنگ های تراورتن با زمینه رنگ سفید برخورد کرده باشید که در این بین می توان به تراورتن عباس آباد ، تراورتن حاجی آباد و تراورتن آتشکوه اشاره کرد .

شرایط آب و هوایی در انتخاب بهترین سنگ تراورتن نما تاثیرگذار است ؟

باتوجه به شرایط آب و هوایی از ملزومات اولیه است و حال باید به این نکته اشاره کرد ، دلیلی که موجب شد تا سنگ های تراورتن در این سال ها فراگیر گردند می توان به استقامت و دوام آن ها با شرایط آب و هوایی دانست و وجود تخلخل های موجود در سطح سنگ های تراورتن دلیلی بر عاملیت آن به عنوان عایق حرارتی و صدا گردیده و از آن در مناطق گرمسیری و سردسیری استفاده می گردد . شما می توانید جهت دریافت اطلاعات در رابطه با انواع سنگ تراورتن باما در تماس باشید .

فاکتورهای انتخاب بهترین تراورتن نما

به صورت نتیجه گیری می توان یک سری فاکتور را به عنوان عامل های موثر در انتخاب بهترین تراورتن نما،تاثر گذار دانست که عبارت اند از:

  • سازگاری با شرایط آب و هوایی آن منطقه
  • مقاوم در برابر تابش نور خورشید و ماندگار رنگ و کیفیت
  • حداقل جذب آب
  • مقاوم در برابر باران های اسیدی

اشتراک گذاری این مطلب:

تصاویر دیگر
نمای سنگ تراورتن

نمای سنگ تراورتن

سنگ تراورتن نما

سنگ تراورتن نما

ساسان حیدری

در اینترنت به دنبال بهترین سنگ تراورتن برای نمای ساختمان بودم که با وب سایت شما آشنا شدم.آیا برای نمای ساختمان در منطقه جنوبی کشور می‌توان از تراورتن استفاده کرد؟ اکثریت ساختمان هایی که در منطقه ما قرار گرفته از سنگ‌های چینی استفاده کردند.در صورتی که می‌توان از تراورتن استفاده کرد لطفا چندین مدل از بهترین سنگ‌های تراورتن را به بنده معرفی کنید.

Admin

سنگ تراورتن را می‌توان جز آن دسته سنگ‌های ساختمانی نام برد که از مقاومت بالایی در برابر شرایط آب وهوایی برخوردار بوده و در این بین به شما پیشنهاد می‌کنیم از سنگ‌های تراورتن حاجی آباد ،عباس آباد و دره بخاری و طرق به عنوان مناسبترین سنگ تراورتن برای نمای ساختمان خود استفاده کنید.

محمد حیدری

در حال ساختن ساختمانی در جنوب کشور هستیم و درا بتدا قصد داشتم از آجر نسوز استفاده کنم ولی به پیشنهاد یکی از دوستان،می خواهم برای نمای بیرون ساختمان از سنگ استفاده کنم.با جستجویی که انجام دادم،مناسب‌ترین سنگ برای منطقه ما سنگ تراورتن بود. لطفا در صورت امکان مناسب‌ترین و بهترین سنگ‌های تراورتن جهت استفاده در نمای ساختمان را معرفی کنید.

Admin

سوال شما تا حدودی کلی است. ولی با توجه به تجربه و نماهای اجرایی ترکیبی مشترک آجرنسوز و سنگ تراورتن،عمدتا از سنگ‌های تراورتن کرم و سفید استفاده می‌شود که برای این دو بازه رنگ تا حدودی می‌توان بهترین نوع تراورتن را مطرح کرد.البته در این گروه ما سعی کرده ایم بهترین سنگ را از بهترین معادن ایران برش دهیم.

فرم ارسال نظر

دسته بندی اخبار و مقالات