فروش ویژه سنگ تراورتن

فروش ویژه سنگ تراورتن

فروش ویژه سنگ تراورتن

  • تاریخ

سنگ تراورتن در بحث قیمت گذاری به پارامترهای متعددی بستگی دارد که در این بین می‌توان به هزینه‌های برش و نوع کوپ تهیه شده نیز اشاره کرد . هزینه برش یعنی کیفیت فرآوری که از آن جهت تولید سنگ استفاده می‌گردد . باید توجه داشته باشید که تولید سنگ تراورتن در حال حاضر در ایران توسط دستگاهی به نام قله بر و همچنین ارّه صورت می‌گیرد که در این بین هزینه خط تولید اره نسبت به قله بر بالاتر و به موازات آن نیز از کیفیت بالاتری در فرآوری برخوردار می‌باشد .

فروش ویژه سنگ تراورتن یعنی چه ؟

ما این اصطلاح را به کار بردیم تا به کاربران خود اعلام کنیم در بعضی از مواقع بعضی از سورت‌های سنگ تراورتن به چندین دلیل مورد فروش ویژه قرار می‌گیرد که می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد که عبارت اند از :

  • انبوه مقدار آن سورت در انبارهای کارخانه
  • تهیه منابع فراوان از معدن مورد نظر

شما برای این که از آخرین فروش‌های ویژه در رابطه با سنگ‌های تراورتن مطلع گردید می‌توانید باما در تماس باشید . از جمله می‌توان به فروش ویژه سنگ تراورتن کرم ، شکلاتی ، سیلور ، سفید و ... اشاره کرد . این خدمات در شهرهای اصفهان ، تهران و سایر شهرهای ایران صورت می‌گیرد .از انواع سنگ‌های تراروتنی که در سنگبری نپال فرآوری می‌شود می‌توان به مواردی از قبیل سنگ‌های تراورتن دره بخاری،عباس آباد،لوشان و شکلاتی نام برد که از نظر تنوع رنگ، بازه رنگ‌های سفید،کرم و شکلاتی را پوشش می‌دهد.

اشتراک گذاری این مطلب:

تصاویر دیگر
فروش ویژه سنگ تراورتن شکلاتی

فروش ویژه سنگ تراورتن شکلاتی

فروش ویژه سنگ تراورتن سیلور

فروش ویژه سنگ تراورتن سیلور

فروش ویژه سنگ تراورتن سفید

فروش ویژه سنگ تراورتن سفید

فروش ویژه سنگ تراورتن کرم

فروش ویژه سنگ تراورتن کرم

پدرام

با تشکر از وب سایت خوب شما می‌خواستم با نحوه اطلاع رسانی فروش‌های ویژه سنگ تراورتن شما تا حدودی آگاه شوم و این که آیا نیاز استا شماره تلفن و یا ایمیلی برای شما ارسال کنیم؟

مدیر سایت

با سلام خدمت شما کاربر گرامی شما می‌توانید از طریق بخش تماس با ما اطلاعات خود را از قبیل شماره تماس و ایمیل برای ما ارسال کنید تا شما را در جریان آخرین فروش ویژه سنگ تراورتن این مجموعه قرار دهیم.

محمد بیاتی

از بخش محصولات وب سایت شما بازدید کردم و چندین نمونه از سنگ‌های تراورتن شما با طراحی ما همخوانی داشت. آیا از این قبیل تراورتن‌ها رانیز جهت فروش ویژه در وب سایت ارائه می‌کنید؟ متراژی که برای نمای ساختمان خود نیاز داریم 60 متر مربع است.

Admin

عمدتا فروش ویژه سنگ تراورتن زمانی صورت می‌گیرد که واحد تولیدی قصد داشته باشد سنگ مورد فرآوری در یک مجموعه را تغییر دهد. البته با توجه به متراژ شما،به شما پیشنهاد می‌کنم به واحد تولیدی ما مراجعه کنید و سعی می‌شود نهایت تخفیف برای شما در نظر گرفته شود.

فرم ارسال نظر

دسته بندی اخبار و مقالات