نمای سنگ تراورتن سفید

نمای سنگ تراورتن سفید

نمای سنگ تراورتن سفید

  • تاریخ

اهمیت سنگ‌های ساختمانی در ساختمان سازی موجب شده تا این مصالح و همچنین کاربرد آن در ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد . توجه به مشخصات و نکات مرتبط با آن برای طراحان و مهندسان صنعت ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد . سنگ‌های ساختمانی به چندین دسته تقسیم می‌شود که در این بین می‌توان به انواع سنگ‌های تراورتن ، مرمریت ، چینی ، گرانیت و مرمر اشاره کرد .

سنگ تراورتن از دسته سنگ‌های طبیعی به شمار می‌آید که بیشترین کاربرد آن در نمای بیرون ساختمان می‌باشد . یکی از نماهای پر طرفدار در بین ساختمان سازان ،  نمای سفید می‌باشد که در این بین نمای سنگ تراورتن سفید از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشند . وجود حفره‌ها در سنگ‌های تراورتن موجب شده تا ملات را به خوبی به خود جذب کند و موجب شود در ارتفاع‌های بالا از این سنگ مورد استفاده قرار گیرد .

نما ساختمان با تراورتن سفید

تصاویر نمای ساختمان با انواع سنگ‌های تراورتن سفید

 سنگ‌های تراورتن دارای رنگ‌های متنوعی   می‌باشد که در این بین می‌توان به رنگ‌های سفید ، کرم ، شکلاتی و ... اشاره کرد . نمای سنگ تراورتن سفید همانطور که گفته شد از اهمیت و محبوبیت بالاتری نسبت به سایر سنگ‌های تراورتن برخوردار می‌باشد که در این بین می‌توان به تراورتن عباس آباد اشاره کرد که به صورت موج دار و بی موج مورد فرآوری قرار می‌گیرد که سورت بی موج آن به عنوان محبوب‌ترین سورت این نوع سنگ تراورتن می‌باشد .

نماساختمان با انواع تراورتن سفید

سنگبری نپال واقع در شهرک صنعتی رضوانشهر استان اصفهان آمادگی خدمات رسانی در زمینه خرید و فروش انواع سنگ تراورتن و همچنین مشاوره نمای سنگ تراورتن سفید در اصفهان ، تهران ، اهواز و شیراز و سایر شهرهای ایران را دارا می‌باشد . جهت دریافت اطلاعات بیشتر باما در تماس باشید .

اشتراک گذاری این مطلب:

فرم ارسال نظر

دسته بندی اخبار و مقالات